Nog 6 weken te gaan.....

22 juni 2009 - Almere Thuis, Nederland

Over 6 weken is het dan zover... Laatste voorbereiding zijn in volle gang. De grote lijnen van het eerste deel van de reis , de Peking express, staan helemaal vast. Onze visa voor Rusland, Mongolie en China hebben we vorige binnen gekregen en de tickets zijn geboekt.

Afgelopen zaterdag hebben we ons afscheidsfeestje gehad. Het was echt ontzettend gezellig en we vonden het super fijn om iedereen nog eventjes te zien. Bedankt allemaal dat jullie er waren, we hebben er echt van genoten. Ook zijn we ontzettend verwend met grappige, leuke, handige, onnutige en mooie cadeautjes.

Via deze site willen we met jullie in contact blijven en laten weten hoe het met ons gaat d.m.v. verhalen en foto's. We zouden het erg leuk vinden als jullie reageren op blogs en laten weten hoe het met jullie gaat. Je kan je e-mail ook achterlaten in de mailinglijst zodat je een mailtje krijgt wanneer wij wat op de site gezet hebben.

Komende weken zijn nog erg druk. Suus en ik moeten allebei nog 2 weken werken en hebben nog allerlei gezellige afspraken staan. 4 juli ga ik een week met de scouts op kamp en 12 juli gaan we samen met Marijn en Gideon nog gezellig 2 weekjes naar Finland. Na deze drukke weken zijn we nog 5 dagen in het land om vervolgens de volgende zondag te vertrekken.

2 augustus vertrekken we om half 4 's nachts vanuit Keulen naar moskou. Daar zullen we 1 nachtje in een hotelletje overnachten om vervolgens 3 augustus in de trein te stappen die ons in 23 dagen naar Peking gaat brengen. 7 augustus is dan onze eerste stop bij het Baikal meer, waar we 3 dagen zullen verblijven. Dan na 1 dag komen we al weer aan in Ulaan Baatar, waar we een expeditietocht gaan doen van 10 dagen. Vervolgens tuffen we door naar Peking.

Tot zover onze eerste berichtje van de vele die nog zullen volgen.

1. Prudy:
    28 juni 2009
    Hey Luitjes!

Wat leuk om te lezen hoe jullie elkaar hebben leren kennen :-).
    Ik ben heel benieuwd hoe het jullie zal vergaan het komende jaar!
    Veel plezier met de voorbereidingen en natuurlijk de reis zelf.

Groetjes, Prudy
  2. Henk van der Meijden::
    14 juli 2009
    Hee reissumiehet!.........Hoest in Flieland? Lekker rustig slapen onder de naaldbomen! Hoop dat jullie genieten voordat jullie op de echte wereldreis gaan!!

Kus Kirsten
  3. sjakka en ans:
    19 juli 2009
    Eeey vakantiegangers!!

Wij wensen jullie veel plezier en geluk tijdens jullie reisje.
    We houden deze site goed in de gaten.
    Wanneer zijn jullie nog even in Nederland?

Grtzz uit het zonovergoten Staphust!!!
  4. Vera:
    20 juli 2009
    de site is nu al heel leuk!!! Veel plezier he schatjes! Kus Veer
  5. Outi:
    28 juli 2009
    Hello Jokke and Susa :-)

It was good to have you here in Finland. I hope you'll have great time on your trip. I'll be looking forward to read your news from this blog.

Take care.

Lämmöllä,