David en Suus

23 april 2010 - Hilo, Hawaii, Verenigde Staten

David en Suus

Deze foto werd gemaakt op 23 april 2010 in Hilo, Hawaii, Verenigde Staten.

1. Dick vd Weerd:
    27 mei 2010
    Hai Jochem en Suus, heel erg bedankt voor jullie lieve kaart! Ik verheug me iedere week weer om met Dick jullie log te bekijken en de hele groep leeft met jullie mee! Zojuist hebben we genoten van Hawaï.
    Dick vond de schildpad heel erg leuk én Marsis op de handdoek sprak hem ook erg aan!
    Dick zegt: Jullie komen al bijna weer terug! Passen jullie wel op voor de vulkanen want Ank zegt dat ze heel heet zijn! Oh, jullie zijn niet meer bij de vulkanen, gelukkig maar.
    Volgende week gaan we weer verder naar jullie kijken, heel veel groeten en een knuffel van Dick
  2. Dick vd Weerd:
    3 juni 2010
    Héé Jochem en Suus, ik zal het erg gaan missen, de wekelijkse bezoekjes aan jullie blog, samen met Dick. Mijn man en ik gaan in september ook naar Amerika, oa naar San Francisco en een aantal parken zoals Yosemite dus de laatste berichten en foto's bekijk ik met nóg meer belangstelling dan anders!
    Hier komen de berichten van dick, groeten van Ank

Was het niet heel koud bij de grote bomen? HIer is het nu heel erg mooi weer. Vandaag heb ik zelfs mijn sandalen aan! én een korte broek!
    Als jullie weer terug zijn mag ik dan de foto hebben waar jullie bloemen in jullie haren hebben?
    die vind ik zo mooi. Jullie komen nu heel gauw terug en dat vind ik fijn! Knuffel van Dick.